Pokorni Zoltán

További híreink

Egyedülálló szolgáltatást vezet be a Hegyvidék. Pokorni Zoltán polgármester és dr. Váczi János alpolgármester mutatta be az első magyar internetes önkormányzati ügyfélszolgálatot.

A kerületi honlap teljes megújítása és az közösségi médiában az egyik legnagyobb létszámú budapesti regionális csoport létrehozása után a digitális világban ismét újabb csúcsot ért el a XII. kerület: 2011. június 14-től egy innovatív, ügyfélbarát szolgáltatással bővült a Hegyvidéki Önkormányzat honlapja, ezen keresztül a polgármesteri hivatal ügyfélszolgálati rendszere.

Az ETL (End of The Line) nevű online ügyfélkapcsolati rendszer segítségével a polgároknak ezentúl nem szükséges minden ügyben személyesen befáradni a hivatalba, hanem könnyedén, akár az otthoni fotelből élőben beszélgethetnek a megadott online ügyfélszolgálati időbeosztásban az önkormányzat operátoraival, akik webkameráik segítségével láthatóak lesznek és fájlokat is küldhetnek az ügyfeleknek illetve elnavigálják őket a honlapon a megfelelő tartalmakhoz.

"Ennek a rendszernek az összköltsége havonta mindössze 20 ezer forint. A márciusban debütált új honlapon ügyfeleink megtalálják mindazokat az információkat, kiadványokat, dokumentumokat, melyekre ügyük elintézéséhez szükségük van" - mondta Váczi János.

A korszerű szolgáltatás használatához nincs szükség másra, mindössze internet-elérésre és online beszélgetésre alkalmas, átlagos számítógépre vagy mikrofonos fejhallgatóra (headset). Miután a www.hegyvidek.eu oldal látogatója rákattint a nyitólap jobb oldalán elhelyezett „ÉLŐ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT” feliratú hívógombra (bannerre), máris megkezdheti a beszélgetést az ügyfélszolgálatos munkatárssal, aki akár az információk szóbeli átadásával, akár a weboldalon való élő navigálással, vagy éppen a megfelelő dokumentumok átküldésével tud segíteni.

"Az itt élő hatvanezer ember életét szeretnénk megkönnyíteni és segíteni ügyeik elintézését olyan formában, hogy az polgároknak ne kelljen befáradni a Polgármesteri Hivatalba hóban, fagyban. Minthogy a Hegyvidék - Több mint kerület facebook-csoport statisztikáját alapul véve az ötven év fölötti korosztály aktív a közösségi portálon, várható, hogy ezt az online ügyfélszolgálati rendszert is ez a réteg fogja leginkább igénybe venni." - mondta Pokorni Zoltán.

Kezdetben az Adóigazgatási Iroda, az Általános Igazgatási Iroda, az Építésigazgatási Iroda, a Vagyongazdálkodási Iroda és a Városgazdálkodási iroda munkatársai érhetőek el az online ügyfélszolgálat keretei között az alábbi fogadóórák szerint:

Általános Igazgatási iroda: Kedd 10-11h Péntek 10-11h

Adóigazgatási iroda: Hétfő 10-11h, Csütörtök 9-10h

Építésigazgatási iroda: Hétfő 9-10h, Csütörtök 10-11h

Városgazdálkodási iroda: Kedd 14-15h, Csütörtök 15-16h

Vagyongazdálkodási iroda: Hétfő 11-12h, Csütörtök 14-15h

 

A honlapról elérhető személyes, élő ügyfélfogadó rendszer segítségével a Hegyvidéki Önkormányzat ismét egy új, rendkívül modern kommunikációs csatornát nyit meg a polgárok felé, amellyel mindenki sok időt és energiát takaríthat meg. Adatvédelmi okok miatt a folyamatban lévő egyéni ügyekről az ügyfélszolgálat nem ad tájékoztatást.

Ez a megoldás a jövőben segíthet abban a felhasználóknak, hogy még pontosabban megszerezhessék azokat az információkat, amelyekre valóban szükségük van, és amelyeket eddig egy keresővel nem feltétlenül találtak meg” - hangsúlyozta Bodor Miklós ötletgazda, az ETL fejlesztője.

www.facebook.com/hegyvidek




Nyomtatás